Karolina e-Kréta - friss információk (11.23.)

Kedves Szülők!
Kedves Diákok!

Új jelszó igénylése

Amennyiben már megvan a belépési név a Kréta-rendszerben, ITT az  "Elfelejtettem a jelszavam"-ra kattintva kérhetünk új jelszót. Ekkor a rendszer egy időkorlátos linket küld ki az e-mail címünkre, itt változtathatunk. Előfordul, hogy ez a levél rendszerünk SPAM vagy levélszemét mappájába érkezik.

Újabb gondviselői hozzáférés igénylése

Amennyiben felmerül újabb gondviselői jogosultság kérése, kérjük a nyitólapon (ITT) kezdeményezzék a gondviselői hozzáférést (Gondviselői hozzáférés igénylése). Adataik ellenőrzését követően, 1-2 munkanapon belül tudjuk biztosítani a hozzáférést.

Az ekreta@karolinaiskola.hu e-mail címre várjuk kérdéseiket, amennyiben a belépéssel, használattal kapcsolatban további kérdéseik merülnének fel.

Kérjük a szülőket, hogy gondviselői jogosultsággal lépjenek be a felületre!

Segítő együttműködésüket köszönjük!
eKréta adminisztrátorok

 

KORÁBBI TÁJÉKOZTATÓK A BEVEZETÉSRŐL

tájékoztató 2023.10.06.

Kedves Szülők!
Kedves Diákok!

Valamennyi osztályunkban legalább egy gondviselő e-mailben megkapta falhasználói adatait. Ők Törvényes képviselőként beléphetnek, akár webes felületen ITTakár a SZÜLŐI mobil appon (tudásbázis ITT) látják adataikat, gyermekük/gyermekeik órarendjét.

A felhasználónevek és jelszavak kialakításáról:

Diákok: a felhasználónév: a tanuló oktatási azonosítójából generált kód. A jelszó pedig a KRÉTA rendszer által generált kód. Mindkét kódot az év elején a tanuló nyomtatva is megkapja. FONTOS! A jelszót a használat után érdemes megváltoztatni!

Szülők: felhasználónév: A gyermek oktatási azonosítójából generált kód, a jelszó pedig a KRÉTA rendszer által generált kód, amely a szülő által megadott e-mail címre került kiküldésre. FONTOS! A jelszó a kiköldést követeő egy hétig (volt) érvényes. A jelszót első használat után érdemes megváltoztatni.

Új jelszó igénylése

Amennyiben már megvan a belépési név a Kréta-rendszerben, ITT az  "Elfelejtettem a jelszavam"-ra kattintva kérhetünk újat. Ekkor a rendszer egy időkorlátos linket küld ki az e-mail címünkre, itt változtathatunk. Előfordul, hogy ez a levél rendszerünk SPAM vagy levélszemét mappájába érkezik.

Amennyiben felmerül újabb gondviselői jogosultság kérése, kérjük a nyitólapon (ITT) kezdeményezzék a gondviselői hozzáférést (Gondviselői hozzáférés igénylése). Adataik ellenőrzését követően, 1-2 munkanapon belül tudjuk biztosítani a hozzáférést.

Kérjük lépjeken be a felületre!

Az ekreta@karolinaiskola.hu e-mail címre várjuk kérdéseiket, amennyiben a belépéssel, használattal kapcsolatban további kérdéseik merülnének fel.

Segítő együttműködésüket köszönjük!
eKréta adminisztrátorok


tájékoztató 2023.09.16.

Kedves Szülők!

Az eKréta rendszerében elkészült minden tanulónk felhasználói fiókja, a gyerekek beléphetnek, akár webes felületen ITTakár a TANULÓI mobil appon (tudásbázis ITT) látják adataikat, órarendjüket.

Két osztály kivételével valamennyi osztályunkban legalább egy gondviselő e-mailben megkapta falhasználói adatait. A gondviselők beléphetnek, akár webes felületen ITTakár a SZÜLŐI mobil appon (tudásbázis ITT) látják adataikat, gyermekük/gyermekeik órarendjét.

Amennyiben felmerül újabb gondviselői jogosultság kérése, kérjük a nyitólapon (ITT) kezdeményezzék a gondviselői hozzáférést (Gondviselői hozzáférés igénylése). Adataik ellenőrzését követően, 1-2 munkanapon belül tudjuk biztosítani a hozzáférést.

FIGYELEM!

A KRÉTA mobil alkalmazás képes egyszerre több tanulóhoz tartozó profilt is kezelni. A kréta tudásbázisában (ITT) olvashatnak arról, hogy több gyermek esetén miként használhatják az alkalmazást.

Kérjük kövessék nyomon a Kréta Faliújság-bejegyzéseit és honlapunkat (www.karolinaiskola.hu). Őszintén reméljük, hogy az eKréta rendszere segít a kapcsolattartásban. Használatával kapcsolatos kérdéseikkel - amelyeket az ekreta@karolinaiskola.hu címen várunk - forduljanak bizalommal hozzánk.

Támogatásukat, segítő együttműködésüket köszönjük.
eKréta adminisztrátorok

 

tájékoztató 2023.09.05.

Kedves Szülők!

Gyermekeik a napokban osztályfőnökeiktől kapják meg eKréta felhasználói adataikat. A KRÉTA Elektronikus ellenőrzője a szülőknek és tanulóknak nyújt segítséget a tanulmányok alatti naprakész információhoz jutásban asztali számítógépen (tetszőleges böngészőprogramon), mobil alkalmazáson keresztül. A tanulók és szülők – egyéni felhasználói adataikkal – saját intézményi rendszerük webcímén keresztül érhetik el, onnan léphetnek be a rendszerbe.

Tanulói hozzáférés linkje: https://karolina-szeged.e-kreta.hu

A tanuló felhasználói azonosítója megegyezik a tanuló oktatási azonosítójával, jelszava születési adataikból automatikusan generált.

FONTOS! A gondviselők külön, Gondviselői hozzáférést fognak kapni. A gondviselői hozzáféréseiket – adataik megadását követően, gyermekük/gyermekeik osztályfőnökeivel egyeztetve – legkésőbb 2023. szeptember 15-ig küldjük meg a gondviselő által megadott e-mail címre.

Az elektronikus ellenőrző funkcióiról ITT tájékozódhatnak:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=2424861

A Kréta mobil applikációkról ITT többet is megtudhatnak:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=4065001

Fontos tudni, hogy a tanulók és a szülők részére külön alkalmazás érhető el, KRÉTA Tanulóknak és KRÉTA Szülőknek néven!

Támogatásukat, segítő együttműködésüket köszönjük.
eKréta adminisztrátorok

 

KORÁBBI TÁJÉKOZTATÓK A BEVEZETÉSRŐL
tájékoztató 2023.09.01.

Kedves Szülők!

Ezúton szeretnénk tájékoztatást adni arról, hogy 2023. szeptember 1-től iskolánk a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszert (a továbbiakban: KRÉTA) használja az intézmény tanügy-igazgatási, adminisztrációs és oktatásmenedzsment feladatainak hatékony ellátására.

A Kréta szoftvermoduljainak adminisztrációját megkezdtük, az elektronikus naplóba és ellenőrzőbe gyermekük/gyermekeik és a gondviselő(k) adatainak rögzítését iskolai adminisztrátoraink végzik. Megadott e-mail címükre kapják majd meg felhasználónevüket és az első bejelentkezéshez használandó jelszavukat várhatóan a tanév első hetében, 2023. szeptember 15-ig.

Kérjük megértésüket és türelmüket, az eKréta rendszeradminisztráció és rendszerműködtetés számunkra is új feladat, igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül megismerni és működtetni az új felületeket.

Kréta elektronikus ellenőrző (webes felület/mobil applikáció) használatáról ITT tájékozódhatnak: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=2424861

Kérjük, hogy a későbbiekben belépési probléma és egyéb felmerülő kérdés esetén forduljanak majd bizalommal hozzánk. Az ekreta@karolinaiskola.hu e-mail címre beérkező kéréseikre igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni.

Megértésüket, együttműködésüket köszönjük.

Üdvözlettel
eKréta adminisztrátorok