Beiskolázás

A 2025/2026-os tanévben az alábbi képzési formákat indítjuk a gimnáziumban:

 

nyolc évfolyamos gimnáziumi képzés: 0001 tanulmányi terület
  • emelt szintű angol/német nyelvoktatás
  • 7. évfolyamtól második idegen nyelv oktatása (angol, német, olasz)
  • matematika és magyar nyelv és irodalom oktatása emelt óraszámban
  • 11. évfolyamtól emelt és középszintű érettségi előkészítők kis létszámú csoportokban

Részletes felvételi tájékoztató ITT található

 

négy évfolyamos gimnáziumi képzés: 0002 tanulmányi terület
  • emelt szintű angol/német nyelvoktatás
  • második idegen nyelv oktatása (angol, német, francia)
  • matematika és magyar nyelv és irodalom oktatása emelt óraszámban
  • 11. évfolyamtól emelt és középszintű érettségi előkészítők kis létszámú csoportokban

Részletes felvételi tájékoztató ITT található

 

becsatlakozás a nyolcévfolyamos gimnázium 7. osztályába: 
  • emelt szintű angol/német nyelvoktatás
  • 7. évfolyamtól második idegen nyelv oktatása (angol, német, olasz)
  • matematika és magyar nyelv és irodalom oktatása emelt óraszámban
  • 11. évfolyamtól emelt és középszintű érettségi előkészítők kis létszámú csoportokban

Részletes felvételi tájékoztató ITT található

 

Nyílt napok:

2024. november 14. (csütörtök) délelőtt három tanítási óra az érdeklődő tanulóknak, délután tájékoztató a szülőknek és “élmény”-foglalkozások a tanulóknak
 

2025.január 11. (szombat)  “élmény”-foglalkozások a tanulóknak - regisztráció ITT

2025. február 5délelőtt három tanítási óra az érdeklődő tanulóknak, délután tájékoztató a szülőknek és “élmény”-foglalkozások a tanulóknak

 

 

Gimnáziumi felvételi előkészítők:

A 2024/2025-ös tanévben öt alkalommal felvételi előkészítőket tartunk: 

  • 2024. október 5.
  • 2024. október 19.
  • 2024. november 16.
  • 2024. december 7.
  • 2025. január 11. - regisztráció ITT

A részvétel előzetes regisztrációhoz kötött.

 

Felvételi vizsgák:


Központi írásbeli felvételi (magyar nyelvből és matematikából):
2025. január 18. 10 óra

Szóbeli ismerkedés keretében tájékozódunk a jelentkezők szövegértési kompetenciájáról,
valamint vallási és motivációs hátteréről. 

2025. március 4, 8, 11.  (későbbi beosztás alapján)

 

Pontszámítás

Nyolc évfolyamos képzés: 50% központi írásbeli eredménye, 50% tanulmányi eredmény

Részletes információ a felvételi tájékoztatóban olvasható ITT

Négy évfolyamos képzés: A rangsorolás az írásbeli felvételi vizsga eredménye (50%), a tanulmányi eredmény (25%) és a szóbeli meghallgatás eredménye (25%) alapján történik.
Azok a tanulók, akik intézményünkben fejezik be az általános iskolai tanulmányaikat, a tanulmányi eredményeik alapján is nyerhetnek felvételt. Számukra a kedvezőbb módszerrel számítjuk ki a felvételi pontszámot.

Részletes információ a felvételi tájékoztatóban olvasható ITT

Becsatlakozók a 7. évfolyamra: A rangsorolás a helyi írásbeli vizsga eredménye (50%), a tanulmányi eredmény (25%) és a szóbeli meghallgatás eredménye (25%) alapján történik.

Részletes információ a felvételi tájékoztatóban olvasható ITT

 

 

 

 

órán

 

A felvételi eljárás dokumentumai a szövegre kattintva elérhető és letölthető:

Miben vagyunk mások?

 

A diákok mondták rólunk:

 

“Azért szeretek a Karolina Gimnáziumba járni, mert…”

Keresztény értékrend:

"Hasonló gondolkodású emberek között lehetek, a keresztény értékrend dominál."
“A lelkinapok során nem csak lelkileg töltődhetünk fel, hanem az osztályközösségünk is épült. Érdekes témákat dolgoztunk fel, jó előadókkal."

Személyes törődés, odafigyelés:

"Bizalommal fordulhatok tanáraimhoz, többségük jóindulatú, kedves, segítőkész."
 
"A tanárokat a diákok személyisége is érdekli, nem csak a tudása."
 
 “Mindig azt éreztem, hogy a problémáim megoldásában segítséget kérhetek, számíthatok a tanárokra és a vezetőségre. Úgy éreztem, itt a diákok és a tanárok valóban ismerik egymást.”

 Tehetséggondozás - Felzárkóztatás - Készségfejlesztés

"Magas színvonalú az oktatás, a kötelező tananyagot a tanárok érdekességekkel is fűszerezik. Izgalmas, otthon elkészítendő kreatív feladatokat is kapunk. Az órák jó hangulatúak."
 
“Az angolórák nagyon közvetlen hangulatúak voltak. Mikor nyelvvizsgára készültünk a tanárnő külön órákat tartott nekünk és külön ránk szánta az idejét, hogy minél jobban sikerüljön a vizsgánk. Emellett nagyon jók voltak a tanórák felépítései. Mindig volt benne speaking, listening; minden alkalommal tanultam valami újat.”
 
“A tanáraimon látszódott, hogy mindenüket beletették a tanításomba, lelkiismeretesen tanítottak a minőségi óráik keretein belül, és sok házi feladatokat kaptam gyakorlások gyanánt.”
 
“Nagyon értékelem, hogy nem kellett külön tanárhoz járnom, így is kimagasló eredményt értem el a nyelvi érettségin. A nyelvvizsgát is könnyen megszereztem.

"A művészeti iskola helyben van, sok lehetőség közül választhatunk (hangszerek, magánének)."
 

 

 

Közösségi nevelés, Szociális érzékenység

"Itt mindenki egyenrangúnak érezheti magát, nem számít pl. milyen ruhát viselek. Nincs megkülönböztetés, klikkesedés."
 
„Az osztályközösség megtartó szerv, amely nem hagyja, hogy kiess az élet ritmusából vagy, hogy elcsüggedj, mert mindig van olyan, aki segítségedre van a Te problémád megoldásában.”
 
„Azt érzem, ez a közösség egy nagy kör. Fogjuk egymás kezét, és nem ijedünk meg, ha baj van. Vigyázunk egymásra. És be tudunk fogadni új tagokat, a legkisebbektől a legnagyobbakig.”
 
"Összetartó közösségek alakulnak ki az osztályon belül és az osztályok között is."

"Jó programokat szerveznek a tanításon kívül, pl. a majális és az osztálykirándulások királyak!"