Projektzárás a 7.A osztályban

Projektzárás a 7.A osztályban

2022. június 13-án a 7.A osztály tanulói mutathatták be azokat a produktumokat, amelyeket az elmúlt hetekben, hónapokban készítettek. Valami számukra érdekes, közel álló témáról gyűjtöttek anyagokat, készítettek bemutatót, kiadványt, filmet, játékot. ...

Az ismereteket aktív tevékenységeken keresztül sajátították el, együttműködtek társainkkal, a közös cél érdekében együtt alkottak!

„Őszintén szólva nem volt könnyű projektfeladatainkat megvalósítanunk. A tervezést és a professzionális megvalósítást még tanulnunk kell, de reméljük mindenkinek lesz kedvére való tartalom és meglepő megoldás.”

A bemutatók sorrendjét előzetesen egyeztettük, öröm volt hallgatni a beszámolókat, ezzel is felelevenítve a közös munka emlékezetes perceit. A beszámolókat követően minden résztvevő leadhatta szavazatát a LEG-ekre.

 

  1. Az első projekt címe A 19. század női személyeinek összehasonlítása volt. Kalandos helyzeteket átélve /elveszett-keresem :)/ izgalmas társasjáték készült …
    Készítők: Csernus Edit, Pósa Lili Anna, Szkiva Nóra, Tóth Inez – segítő tanár Horváth Tamás

    LEGkreatívabb csapat és LEGkülönlegesebb megoldás
  2. Az angol hadművészetről tudhatunk meg többet négy fiatalembernek köszönhetően. A témát
    Tóth Marcell Titusz, Kozma Ákos Zoltán, Tóth Vince Vilmos és Mészáros Hunor dolgozták fel – Szűcs Péter tanárúr volt segítségükre.
  3. 1986. április 26-án éjjel 1 óra 23 perckor következett be a csernobili atomkatasztrófa, az emberiség történetének talán legsúlyosabb nukleáris balesete. Lajos Tamás, Fülei Zsigmond és Timár Vince szeretett volna többet is megtudni minderről. Molnár Katalin tanárnő segítette munkájukat.
  4. Farkas Mátyás szenvedélye a foci, Kellékeit is bemutatva osztotta meg a hallatósággal ismereteit. Felkészülését Matyit Molnár Katalin tanárnő segítette.
  5. Az ételek és édességek világába is elkalandoztunk. A konyha Horváth Krisztina, Perényi Anna, Péter Sára és Povedák Borbála számára alkotóműhely és kémiai labor is egyben. Molnár Katalin tanárnő instrukciói ebben a miniprojekteben is hasznosak voltak.
  6. Bányai Judit és Hajdúné Vörös Eszter tanárnők segítették Berta Flórát és Gyovai Katinkát. Ők az olasz ételek világába kalauzolnak el bennünket. Volt kóstoló, s minden jó, mi szem s szájnak ingere. …
    LEGjobb előadás (megosztással) és LEGjobb megvalósítás
  7. Káposzta Viktória és Várnagy Blanka a kutyákról és macskákról tervezett többet megtudni. Végül - Molnár Katalin tanárnő meglepetésére - érdeklődésük fókuszába a világ leggyorsabb galopplovai kerültek.
  8. Dunai Péter segítségével Széll Panna és Hajlik Viola a magyar és a szerb kultúra érdekességeit, néptáncait kutatta.
  9. Medgyesi Zselyke, Szabó Stefánia, Széll Dóra Emerencia, Tombácz Anikó érdeklődésének középpontjában a geometria és tervezés áll. Horváth Tamás tanárúr segítségével kutattak érdekességekről, természeti jelenségekről, művészeti megoldásokról.
  10. A hetedik évfolyamos diákok körében az olvasási szokásokról készült kutatás eredményeit ismertette Faragó Hanna, Kurucz Lilla, Mokcsay Dóra és Zimmermann Katalin. Munkájukat Szabó Mária tanárnő segítette.
  11. A videójátékok varázslatos világa Erhardt Csongor, Kőrösi Tamás és Schiller Viktor fantáziáját is megmozgatja. Kőrösi Ákos segítségével jártak utána annak, hogyan is készülnek ezek a játékok. - LEGötletesebb tartalom
  12. Rendkívül sok anyag gyűlt össze Szecskó-Deme Lili beszámolóiból. Bognár Zsófia tanárnő segítségével a Vígszínház színészeiről, előadásairól készített írásokat, prezentációkat. A LEGjobb előadásért és a LEGlátványosabb kivitelezésért kapott jutalmat.

 

Az eseményről készült képeket Somorjai Karolának köszönjük. A képek ITT érhetőek el.

Szeged, 2022.06.13.
tha

2022. június 13.