A 10-11. évfolyam diákjai a délelőtti foglalkozás során a motiváció külső és belső tényezőiről tanultak, beszélgettek. Bevezetésként péntek este megnéztük a „Három idióta” című indiai filmet. A foglalkozás során megismerkedtünk az egyes motivációs tényezőkről, és beszéltünk arról, hogy kit mi motivál, illetve mi veszi el a kedvünket pl. a tanulástól, s ez mennyiben múlik rajtunk.
A másik csoport először próbálta ki az izgalom, és felelősség súlyát játékos keretek között: két sorban székre ülve a „jelet” kellett továbbítaniuk, és elkapni minél előbb a babzsákot a másik elől - ezt a játékot több szempontból elemeztük: azt vizsgáltuk, hogy fizikailag hogyan érezzük a stresszt, a feszültséget, hogyan, és miként hibáztunk, és mekkora volt a felelőssége a csapatjátékosnak a játék különböző helyszínein. Majd a koleszos Party Game-t játszottunk, ami azért volt fontos esemény a csoport életében, mert a jelenlegi végzősök éppen kilencedikes új kollégisták voltak, amikor projektünkkel indultunk a Digitális témahéten: https://a-csoportelet-kalendariuma.webnode.hu/. A teljes játék az alábbi linken érhető el videóformában: https://www.karolinaiskola.hu/sites/default/files/2020-05/Poharas.mp4
Az esti beavatót a 10-11. évfolyam készítette elő, gondos munkával. A bátorságpróba helyszínének ismét az iskola alaksorát használtuk, ami önmagában is elég félelmetes. Az alaptéma egy világkatasztrófa és zombi támadás túlélése volt, a szokásos ijesztgetéssel. Az újak jól vették az akadályokat, ezért megérdemelték, hogy a közösség befogadja őket. Mind a szervezőknek, mind a próbát kiállóknak jó élmény volt az este, amit a már hagyománynak tekinthető mignonozás zárt le.
A hétvégén készült fotók megtekinthetők ITT.