Kedves Szülők!
Kedves Diákok!
Ezúton is szeretnénk tájékoztatást adni arról, hogy az RRF-1.2.1-2021-2021-00001 azonosítószámú „Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára” című projekt keretében 2023. október 3. és 15. között elérhető a 7. és 10. évfolyamos diákok szülei/törvényes képviselői számára a regisztrációs lehetőség, az RRF-1.2.1 projekt keretében kiosztásra kerülő, oktatási célú, személyes használatú notebookok igénylésére.
Ebben a kiosztási körben csak a 7. és 10. évfolyamon tanuló diákok igényelhetnek szüleiken/törvényes képviselőiken keresztül IKT-eszközt, más évfolyamok diákjai jelenleg nem.
A szülők 2023. október 3-15. között tudják az igénylést megtenni a KRÉTA Rendszeren keresztül. Kérjük fokozottan figyeljenek határidő betartására, minden eszközt igénylő diák esetében megtörténjen az igénylés! Az igénylés menetéről ezen a linken olvashatnak. Az általunk készített segédletet a csatolányban találhatják.
FONTOS! A KRÉTA rendszer üzemeltetőjének tájékoztatása szerint a regisztrációt csak a rendszerben megjelölt Törvényes képviselő tudja indítani. A jogosultságok kiosztásakor ennek a státusznak a beállítása megtörtént a tanulóhoz tartozó első gondviselői jogosultság kiosztásakor.
További információkat, egyéb részleteket a projektről ezen a linken olvashat.