Mit üzennek a magyar tájak, városok

4.2 Az innováció tömör tartalmi leírása:
Az adott vidék természeti és történelmi értékeinek megismerése; a tanulók történelmi, kulturális ismereteinek élményszerű bővítése

4.3 Az intézmény saját web-oldala, ahol az innovációt közzétették:
www.karolinaiskola.hu

4.4 Az innováció újdonságértéke az intézmény életében:
A diákok aktívan részt vesznek a projekt mindhárom fázisában: előkészítés, lebonyolítás, értékelés.

4.5 A humánerőforrás:
Két tanár vesz részt a programon, az osztályfőnök előre megszervezi az útvonalat, szállást, utazást és a programot, a másik kíséri az osztályt, ezzel is segítve az osztályfőnök munkáját. A diákok aktívan részt vesznek a szervezésben, egy-egy színhely és nevezetesség bemutatását előre elvállalva, felkészülnek és ezt osztályfőnöki órán közösen állítják össze a napirendet.

4.6 A fejlesztés alapdokumentumai:
- innováció alapdokumentumának megnevezése: - 9.a
- innováció alapdokumentumának megnevezése: - 11.b
- innováció alapdokumentumának megnevezése: - 12.b


4.7 Az innovációt bemutató egyéb dokumentumok:

5. Információk az innovációt hasznosítók számára:

5.1 Az innováció típusa:
- Tanulásszervezési eljárások
- Oktatási-nevelési módszerek

5.2 Az innováció mely intézménytípusban alkalmazható:
- általános iskola
- szakiskola
- gimnázium
- szakközépiskola
- kollégium
Comments